söndag 14 april 2013

En buss måste jag ju också ha. Gratis är dom ju inte så det fick bliva en önskas köpa annons på Samba. Fick napp efter 1 vecka. En lotusvit 67a uppe i Michigan. En 13fönsters deluxe. Alltid intressant tyckte jag och det blev affär.
Denna gången anlitade jag Magnus på www.vikingtransport.net Och med han var det ordning och reda. Dom hämtade även bussen till mig uppe i Michigan mitt i vintern. Skötte alla kontakter och såg till att alla paket med reservdelar låg i bussen.
En klar fördel med Magnus är att jag fick containern till Tomeilla ( 2mil härifrån). Och så kan du prata svenska med honom. Denna firma rekomenderas starkt. Han har även medhjälpare på västkusten, så hittar du bil där så hjälper han dig.
Som så mycket annat som jag tar hem så avyttrades denna också. PerInge Mattsson i Borås har lagt beslag på denna.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar